-옵션 변경이나 주소 변경 가능한가요?
-주문 취소, 상품 옵션 교환 혹은 배송지 수정 등의 요청은 배송전에만
가능하며 배송 시작 후에는 모든 처리가 불가합니다.
-배송 전 취소 시 환불 방법은 결제 수단으로의 환불과 적립금 환불이 있습니다 (적립금으로
환불이 완료된 후 환불 수단 변경 불가)
-주문 상품 품절 시에는 메일로 안내를 드리고 있으니 정확한 이메일을 기재해 주셔야 합니다.
(품절 이메일 발송 후 7일 이상 메일 확인을 하지 않거나 회신이 없는
경우 품절 상품은 결제수단으로 환불을 해드리고 나머지 상품은 배송이 시작됩니다.
품절 상품만 취소 혹은
전체 상품 취소를 원하시는 경우 메일 확인 후 회신을 꼭 주셔야 처리가 가능합니다)
※ 저희 페미니크는 해외배송 발송 후 교환, 반품이 절대 불가하오니
구매하시기 전에 신중한 결정 부탁드립니다※
-Is it possible to change my address or options?
-Order cancellation requests, commodity option exchanges, or shipping address modifications can only be made before delivery, and cannot be processed after delivery.
-Cancellation methods prior to delivery are either according to your payment method or through accumulated points (Refund method cannot be changed after the refund is completed with the accumulated points).
-We will notify you by e-mail when the ordered product is out of stock, so you need to fill in the correct e-mail address.
(If you don’t check your mail for more than 7 days after sending the out-of-stock notification e-mail or if there is not reply to this e-mail,
we will refund the out-of-stock product by the same method as your payment, and the rest of the product will be shipped accordingly.
If you want to cancel the sold-out product or cancel the entire list of orders, you must reply to the e-mail within the given days)
※ We do not accept product exchange or returns once the product has begun overseas delivery, so please make a careful decision before purchasing our items※